Handelsbetingelser

KONTAKT ONLINE SHOPPEN
Du er altid meget velkommen til at sende en mail til os på kundeservice@interiorflirt.dk, hvis du
har nogle spørgsmål vedrørende en vare eller dit køb på online shoppen. Vi forsøger altid at vende
tilbage indenfor maks. 24 timer.


PRISER
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes. Der tages forbehold for
trykfejl.


BETALING
InteriorFlirt modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard & Visa Electron samt Mobile Pay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er sendt, med mindre andet er informeret eller
aftalt. InteriorFlirt krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer)
protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer
under transaktionen. NB! Når en betaling først er krediteret, har vi ikke mere adgang til
beløbet.


LEVERINGSOMKOSTNINGER
DK med GLS el. PostNord til pakkeshop og erhvervsadresse: 29,- kr 
DK med PostNord til privat adr: 39,- kr.
Gratis ved ordrer på over 299,- kr.

NB! Møbler kan IKKE sendes til pakkeshop men leveres til privatadresse og altid til kantsten.


LEVERING
InteriorFlirt sørger for levering med Danske Fragtmænd, GLS eller PostNord, og vi bestræber os på at afsende dine varer inden for 1-2 hverdage. Rettidig levering forudsætter dog, at fragtselskaberne overholder dag-til-dag levering. InteriorFlirt kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtselskaberne.

Hvis du vælger privatlevering og ikke er hjemme, når fragtmanden kommer forbi, bliver din pakke (gælder ikke paller) sendt videre til nærmeste pakkeshop (følg pakken via T&T på GLS's hjemmeside). Sørger du ikke for at hente din bestilling i den valgte pakkeshop indenfor afhentningsfristen, modtager vi pakken retur. Modtager vi en sådan pakke retur, opkræver vi et fragt og ekspeditionsgebyr på 60 kr., hvilket vi fratrækker dit returbeløb. Ønsker du at købe varen igen skal du lave en ny bestilling. Samme vilkår gælder, hvis du har indtastet forkert leveringsadresse på din bestilling.

Møbler bliver som udgangspunkt leveret fragtfrit. Dog vil der være enkelte møbler, der på grund af pris vil blive tillagt et leveringsgebyr på 250 kr. Du vil blive kontaktet, hvis dette gør sig gældende for din bestilling.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid. Er en varemeget forsinket grundet restordre el.l., vil du modtage en mail, så du kan acceptere den forlængede leveringstid eller evt. annullere handlen.


REKLAMATIONSRET
Tjek altid alle dine varer ved modtagelsen eller straks efter modtagelsen. Hvis en vare er behæftet
med synlige fejl og mangler eller er blevet skadet under forsendelsen, skal du, hvis muligt, afvise
leveringen. Ellers skal du hurtigst muligt, og senest i løbet af næstfølgende hverdag, kontakte
kundeservice på kundeservice@interiorflirt.dk. Vedlæg en beskrivelse af fejlen samt billeder af
såvel fejlen, som kassen og emballagen samt synligt billede af pakkelabel, hvis fejlen kan være
opstået under fragt. Så snart reklamationen er blevet godkendt, bytter vi varen uden yderligere
fragtomkostninger for dig. Ønsker du alligevel at annullere handlen, står du selv for
returforsendelsen. Vær opmærksom på, at retten til at reklamere over synlige fejl/mangler eller
skader på en vare bortfalder, hvis ovennævnte reklamationsfrist ikke overholdes.
VIGTIGT: Husk altid at vedlægge fakturakopi ved alle returforsendelser grundet reklamation, og
skriv tydeligt ud for den pågældende vare, at den sendes retur som reklamation efter aftale.

InteriorFlirt giver 2 års garanti på alle varer købt via webshoppen. Hvis du reklamerer mere end 6
måneder efter dit køb, er det dog dig, der skal påvise at fejlen eller manglen er opstået som følge af
en produktionsfejl.

Enhver tvist mellem InteriorFlirt og kunden er underlagt dansk ret.


FORTRYDELSESRET
Du har 14 dages fuld returret på alle varer (undtagen f.eks. afklippede metervarer, bånd, speciel
bestilte varer etc.). Medlemmer af InteriorFlirt får 30 dages returret ved at skrive MEDLEM på
vedlagte fakturakopi (Gælder dog ikke nedsatte varer samt julevarer). Du skal blot returnere varen i
samme stand og mængde, som da du modtog den og i original emballage. Når varen er modtaget og
godkendt, refunderes købsprisen på din konto - typisk indenfor få dage.
Ved annullering af sendte varer eller nægtet modtagelse af specielbestilte møbler, vil du blive
debiteret fragten.


VARERETURNERING
Varereturnering skal ske til adressen:


InteriorFlirt
Kviemarken 15
4750 Lundby
CVR nr: 39296160


Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.


Oplysning om klagemuligheder
Vi håber altid vi kan løse en tvist i god ro og orden. Skulle der komme uoverensstemmelser, kan du altid klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig
relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -
http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse
kundeservice@interiorflirt.dk

Fortrolighedspolitik

InteriorFlirt forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. InteriorFlirt sælge ikke dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tydelige tilladelse.

Forbehold for pris-, trykfejl og udsolgte varer
Det kan altid ske fejl. Dette kan både være på lageret men også være en trykfejl, eller at der har været angivet en forkert pris på varen. Vi tager i denne henseende forbehold for prisfejl, trykfejl, samt udsolgte varer. Har du bestilt en vare, som vi ikke kan levere, vil vi så hurtig som muligt kontakte dig. Medlemsrabatter og kuponer samt tilgodebeviser kan ikke kombineres med andre rabatter.