✔PERSONLIG SERVICE ✔SHOP PAY & SIKKER BETALING ✔GRATIS FRAGT FRA 399,- ✔30 DAGES RETURRET
  • Dansk
  • Deutsch
  • English
  • Danmark

    Danmark

    (DKK kr.)

  • Frankrig

    Frankrig

    (EUR €)

  • Holland (Nederlandene)

    Holland (Nederlandene)

    (EUR €)

  • Italien

    Italien

    (EUR €)

  • Spanien

    Spanien

    (EUR €)

  • Sverige

    Sverige

    (SEK kr)

  • Tjekkiet

    Tjekkiet

    (CZK Kč)

  • Tyskland

    Tyskland

    (EUR €)

KUNDETILFREDSHED ALTAFGØRENDE

KUNDETILFREDSHED ALTAFGØRENDE

Hos os i Interiorflirt har vores kunders tilfredshed altid været vores øverste prioritet. Vi sætter en ære i at levere produkter af høj kvalitet og yde en enestående service, der efterlader vores kunder glade og tilfredse.

Vi forstår, hvor vigtigt det er for vores kunder at have tillid til de produkter, de køber. Derfor går vi altid den ekstra mil for at sikre, at vores kollektioner er nøje udvalgt og møder de højeste standarder for design og håndværk. Vi tror på, at skabe et inspirerende og personligt hjem kan have en positiv indflydelse på vores kunders livskvalitet, og det er derfor vores mission at levere produkter, der opfylder disse behov.

Vi er også bevidste om, at enestående produkter alene ikke er nok. En god kundeoplevelse er lige så afgørende. Vores dedikerede og passionerede team er altid klar til at yde professionel assistance og vejledning, så vores kunder kan træffe de bedst mulige valg for deres rum. Vi er ikke kun sammen om at skabe produktet, men også om at skabe en oplevelse, der er skræddersyet til vores kunders individuelle behov og ønsker.

Vi ved, at vi kan begå fejl, men vi vil til enhver tid bestræbe os på at yde vores bedste samt at rette op på en evt. dårlig oplevelse – vi stræber hele tiden efter forbedringer. Vi opfordrer derfor du; vores kunde til at kontakte os, hvis du nogensinde skulle opleve en utilfredsstillende oplevelse med vores produkter eller service. Vi ønsker at blive bedre, og feedback fra vores kunder er uvurderlig i denne proces. Vi lover at tage hver eneste bekymring og bemærkning alvorligt og gøre vores yderste for at rette op på eventuelle fejl eller mangler. 

Vi har igennem tiden oplevet, at en levering kan gå galt i fragten. Vi vil gøre alt for at hjælpe, men det er også vigtig for os at understrege, at fragt-konkurrencen på det danske marked er sparsom og dyr, og vi kan ikke tage ansvar for dårlige eller ødelagte leveringer. Men vi vil til enher tid tage ansvar for at få løst problemet.

Vores mission er at skabe enestående hjem, der afspejler vores kunders personligheder og livsstil. Vi tror på, at glade og tilfredse kunder er den bedste anbefaling, vi kan få. Derfor vil vi altid stræbe efter at overgå vores kunders forventninger og sikre, at de føler sig værdsat og tilfredse med deres valg.

På vegne af hele Interiorflirt-teamet vil jeg gerne takke vores kunder for deres fortsatte støtte og tillid. Vi ser frem til at betjene jer og gøre jeres hjem til et sted, I virkelig elsker. Samtidig vil jeg opfordre jer til at kontakte mig personligt, hvis I nogensinde skulle have nogen bekymringer eller forslag til forbedringer, og endelig vil vi være både glade og taknemmelige for al jeres ros - både den personlige, men også når I giver os stjerner og ros på Trustpilot. Jeres mening betyder meget for os, og vi er altid åbne for at lytte og lære.

Kommentarer

Vær den første til at kommentere